۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

دوربین شکاری اشنباخ

يكشنبه, 22 مرداد 1402

دوربین شکاری اشنباخ:

دوربین های شکاری اشنباخ محصولاتی هستند که توسط شرکت اشنباخ آلمان طراحی و ساخته می شوند. این شرکت در سال 1913 توسط جوزف اشنباخ در نورنبرگ آلمان تاسیس شد و از آن زمان تا کنون در زمینه های مختلفی مانند عینک، لوپ، دوربین، منظره نگاری و نورپردازی فعالیت دارد1. دوربین های شکاری اشنباخ جزء بهترین و با کیفیت ترین دوربین های دوچشمی در جهان هستند که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با دوام ساخته می شوند. این دوربین ها برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی، رطوبت، گرد و غبار، سرما و گرما مناسب هستند و دارای قابلیت های متنوعی مانند ضدآب بودن، پر کردن نیتروژن، منشورهای نقره ای، بزرگنمایی بالا، میدان دید وسیع، فاصله کانونی کم و بالا، روکش چند لایه و … هستند.

چرا دوربین های شکاری اشنباخ را بخریم؟

دوربین های شکاری اشنباخ را می توان به عنوان گزینه ای مناسب برای علاقه مندان به شکار، طبیعت گردی، پرنده نگری، ستاره شناسی و سایر فعالیت های خارج از خانه در نظر گرفت. این دوربین ها با توجه به نیازها و سلایق مختلف کاربران در اندازه ها، قطرها، بزرگنمایی ها و قابلیت های متفاوتی عرضه می شوند. بعضی از این دوربین ها بسیار سبک و کوچک هستند که به راحتی در جیب قابل حمل هستند4 و بعضی دیگر بسیار قوی و پرقدرت هستند که با پایه نصب می شوند. این دوربین ها با دقت بالای تصویر، روشنایی عالی، رنگ بازگشت عالی، کنتراست خوب و جزئیات بالا تصاویر را به کاربران نشان می دهند. این دوربین ها با استفاده از منشورهای BaK-4 با کیفیت بالا و پوشش نقره ای روی آنها انتقال نور را به حداکثر میرسانند. همچنین با کمک پر کردن نیتروژن در دوربین های خود جلوگیری از مه زدگی اپتیک های داخلی در صورت تغییر دما را تضمین می کنند. این دوربین ها همچنین برای کسانی که عینک می زنند مناسب هستند و دارای چشمی برای دارندگان عینک هستند. این دوربین ها با طراحی زیبا، بدنه لاستیکی، کیف و لوازم جانبی مناسب به بازار عرضه می شوند و دارای گارانتی جهانی و استاندارد اروپا هستند.

برخی از مدل های معروف و محبوب این دوربین ها عبارتند از:

Eschenbach Arena D 8x42 B: این دوربین یک دوربین شکاری قوی و مقاوم است که با بزرگنمایی 8 برابر و قطر لنز 42 میلی متر تصاویر روشن و واضح را به شما نشان می دهد. این دوربین با استفاده از منشورهای BaK-4 با کیفیت بالا و پوشش نقره ای روی آنها انتقال نور را به حداکثر میرساند. این دوربین کاملا ضدآب است و با پر کردن نیتروژن در داخل آن جلوگیری از مه زدگی اپتیک های داخلی را تضمین می کند. این دوربین برای دارندگان عینک مناسب است و دارای چشمی برای آنها است. این دوربین با طراحی زیبا، بدنه لاستیکی، کیف و لوازم جانبی مناسب به بازار عرضه می شود و دارای گارانتی جهانی و استاندارد اروپا است.

Eschenbach sector F 8x25 B WW: این دوربین یک دوربین شکاری سبک و کوچک است که به راحتی در جیب قابل حمل است. این دوربین با بزرگنمایی 8 برابر و قطر لنز 25 میلی متر تصاویر شفاف و با جزئیات را به شما نشان می دهد. این دوربین با استفاده از منشورهای BaK-4 با کیفیت بالا و پوشش نقره ای روشنایی عالی را فراهم می کند. این دوربین ضدآب است و با پر کردن نیتروژن در داخل آن از مه زدگی جلوگیری میکنند.

Eschenbach trophy F 10x28 ED: این دوربین یک دوربین شکاری حرفه ای و پرقدرت است که با بزرگنمایی 10 برابر و قطر لنز 28 میلی متر تصاویر با کیفیت بالا و با رنگ بازگشت عالی را به شما نشان می دهد. این دوربین با استفاده از منشورهای BaK-4 با کیفیت بالا و پوشش نقره ای و همچنین لنز های ED (Extra-low Dispersion) که به کاهش آبرسانی نور و بهبود کنتراست و وضوح تصویر کمک می کنند، روشنایی و جزئیات فوق العاده ای را فراهم می کند. این دوربین ضدآب است و با پر کردن نیتروژن در داخل آن جلوگیری از مه زدگی اپتیک های داخلی را تضمین می کند. این دوربین برای دارندگان عینک مناسب است و دارای چشمی برای آنها است. این دوربین با طراحی زیبا، بدنه لاستیکی، کیف و لوازم جانبی مناسب به بازار عرضه می شود و دارای گارانتی جهانی و استاندارد اروپا است.

Eschenbach trophy AS/P 8x56 B: این دوربین یک دوربین شکاری بزرگ و سنگین است که با بزرگنمایی 8 برابر و قطر لنز 56 میلی متر تصاویر با روشنایی بسیار بالا و با میدان دید وسیع را به شما نشان می دهد.


میتولنید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های شکاری با شماره تلفن 09358694300 تماس حاصل فرمایید.

انصراف از نظر