۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

دوربین شکاری زایس ژنوپتم

zeiss 8x30 Jenoptem multi-coated
تومان

دوربین شکاری زایس عالی با لنزهای یاغوتی اندود با حداکثر نورگیری در جاهای کم نور با روکش کربنات پلیمر که لنزهای ضد خش ساخته و بسیار تمیز با اینکه ساخت المان غربی میباشد اما به خوبی نگهداری شده و این دوربین ا از 70 یورو تا 400 یورو یعنی 500 هزارتومن تا 3 میلیون تومن بسته به تمیزی قیمت دارد که این دوربین به شدت تمیز هست و دوربین های زایس اگر به خوبی نگهداری شوند هر سال به قیمت انها افزوده میشود و مانند دوربین آنتیک با آن برخورد میشود.این دوربین از بدنه آلیاژ نیکل و روکش چرم طبیعی ساخته شده و با بند و کیف اصلی عرضه میشود .همراه با دو عدد دستمال مرتوب زایس.

دوربین های دیگر زایس هم موجود هست که میتوانید در سایت ما با هم مقایسه کنید.ما بیشترین فروش زایس آنتیک در آلمان را داریم با فیدبک 100% مثبت از خریداران.

 

برای دیدن کیفیت این دوربین شکاری رو این خط کلیک کنین

 

این دوربین شکاری در آلمان هست و به صورت پیش فروش فروخته میشود و تا ۱۰روز کاری در شرکت ما در تهران یا آدرس منزل شما در هر کجای ایران قابل دریافت میباشد.در صورت تحویل نگرفتن پول برگشت داده میشود.

یا در آدرس منزل شما با پست قابل دریافت میباشد.

اگر در به آدرس خوده ما در تهران فرستاده شود هزینه پست با ما بوده و اگر بخواهید به آدرس خوده شما پست شود هزینه با شماست.در هر صورت برای اطلاعات بیشتر هماهنگ کنید از طریق تلگرام با ما.

لازم به ذکر است تمام کالا بیمه شده و پست دی اچ ال به تمام نقاط ایران تحویل میدهد.

گمرک داده شده و پست دی اچ ال ثابت کننده مبدا اصلی دوربین یعنی کشور آلمان میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09358694300 تماس حاصل فرمایید

 

برای مشترک شدن در تلگرام ما و گرفتن اخبار دوربین های جدید اینجا کلیک کنید

برچسب های محصول