۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

دوربین شکاری لایکا 8x20

lica Trinovid 8x20 BC edition Gold
تومان

گرونترین دوربین شکاری 8*20 دنیا که در 150 سالگی کارل کلنا موسس کارخانه وتسلار که امروز همه به لایکا میشناسیم تولید شد و فقط به اندازه 1999 عدد و شماره سریال ها از 0001 تا 1999 هست و برای ما شماره سریال 0057 دارد و هر کلکسیون داری و هر عاشق دوربین شکاری آرزو داشتن این دوربین عالی را دارد. با روکش طلای عالی که در آن 3 گرم طلا به کار رفته و وزن این دوربین 500 گرم هست که در بین این دوربین ها سنگین حساب میشود و یک شخصیت عالی به دوربین میدهد.

این باعث افتخار ما هست این دوربین را فقط برای فروش در ایران قرار میدهیم .دوربین در حد بوده و در شرایط پرفکت هست . با کیف و بدنه عالی که روکش پوست یه نوع مار مخصوص روی آن به کار رفته که زیبایی این دوربین را دو چندان کرده.

برای دیدن کلیپ این دوربین اینجا کلیک کنید.

این دوربین شکاری در آلمان هست و به صورت پیش فروش فروخته میشود و تا ۱۰روز کاری در شرکت ما در تهران یا آدرس منزل شما در هر کجای ایران قابل دریافت میباشد.در صورت تحویل نگرفتن پول برگشت داده میشود.

یا در آدرس منزل شما با پست قابل دریافت میباشد.

اگر در به آدرس خوده ما در تهران فرستاده شود هزینه پست با ما بوده و اگر بخواهید به آدرس خوده شما پست شود هزینه با شماست.در هر صورت برای اطلاعات بیشتر هماهنگ کنید از طریق تلگرام با ما.

لازم به ذکر است تمام کالا بیمه شده و پست دی اچ ال به تمام نقاط ایران تحویل میدهد.

گمرک داده شده و پست دی اچ ال ثابت کننده مبدا اصلی دوربین یعنی کشور آلمان میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09358694300 تماس حاصل فرمایید

 

برای مشترک شدن در اینستاگرام ما و گرفتن اخبار دوربین های جدید اینجا کلیک کنید.