۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

دوربین شکاری ژاپنی تاسکو کلاسیک

دوربین شکاری Tasco 8x20 japan اصل
تومان

شاید خیلی ها فکر کنین این دوربین شکاری ها خیلی قدیمی هستن در صورتی که باید گفت خیر و هنوز هم به همین شکل تولید میشن و جزو با کیفیت ترین ها هستن البته نه دوربین شکاری چینی و فیک . با کیفیت ترین قطعات در این دوربین شکاری ساخت ژاپن به کار رفته و با بدنه روکش پلاتین و نوع کارکرد جزو دوربین شکاری های بسیار محبوب در اروپا هستن اما بخاطر قیمت گران آنها در ایران وارد نشد مگر مدل چینی و فیک آن .برای هتر دونستن قیمت دوربین شکاری از این مدل نمونه آن که بزرگنمایی کمتر هم دارد و برای نیکون هست را در زیر میبینید.

توجه کنید که در بالا مدل ظعیف تر 6*15 و 7*15 هستن تا بتونید دو شرکت مختلف با هم مقایسه کنید در صورتی که دوربین شکاری تاسکو کلاسیک 700 یورو قیمت دارد که ما دست دوم آن را با یک قیمت الی عرضه میکنیم.توجه کنید گران بودن این دوربین بخاطر جنس دقیق و خالص بدنه که بسیار مستحکم هست و لنزهای عالی و کارکرد دقیق دوربین از جمله پیچ های فوکوس که به صورت دقیق و نرم کار میکنند تا جایی که مهره فوکوس 9 عدد ساچمه بربلینگ دارد و به دلیل فوکوس توسط لنز شیئی (برخلاف بقیه که فوکوس توسط لنز شمی انجام می شود)بهترین و دقیق ترین فوکوس را در تمام دوربین شکاری ها دارن.این دوربین ها نه تنها در شکار بلکه دوربین دوچشمی باشگاهای بزرگ و سینما و تعاتر هم هستن.

 

این دوربین شکاری در آلمان هست و به صورت پیش فروش فروخته میشود و تا ۱۰روز کاری در شرکت ما در تهران یا آدرس منزل شما در هر کجای ایران قابل دریافت میباشد.در صورت تحویل نگرفتن پول برگشت داده میشود.

یا در آدرس منزل شما با پست قابل دریافت میباشد.

اگر در به آدرس خوده ما در تهران فرستاده شود هزینه پست با ما بوده و اگر بخواهید به آدرس خوده شما پست شود هزینه با شماست.در هر صورت برای اطلاعات بیشتر هماهنگ کنید از طریق تلگرام با ما.

لازم به ذکر است تمام کالا بیمه شده و پست دی اچ ال به تمام نقاط ایران تحویل میدهد.

گمرک داده شده و پست دی اچ ال ثابت کننده مبدا اصلی دوربین یعنی کشور آلمان میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09358694300 تماس حاصل فرمایید

 

برای مشترک شدن در تلگرام ما و گرفتن اخبار دوربین های جدید اینجا کلیک کنید

برچسب های محصول