۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک بولگاری BV8121

268,000 تومان

 

بولگاری انتخاب کسانی است که می خواهند خودشان را با پوشیدن یک عینک منحصر به فرد با سیمایی عالی متمایز کنند.

عینک های طبی و آفتابی بولگاری با مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و به تمام جزییاتش توجه شده است، و بی تردید یک طراحی معاصر است که با اشیا منحصر به فردی که نزدیک به جواهرات واقعی هستند ساخته شده اند

 

مجموعه عینک بولگاری با الهام از طراحی جواهر موفق – آویز انحصاری TONDO  اصل زیبایی را بر روی فریم هایش ارایه داد که بیان کننده تجلی کاملی از ظرافت ،زرق و برق و زیبایی است.

امروزه بولگاری به عنوان یک برند لوکس به رسمیت شناخته شده است که بازار محصولات مختلف شامل عینک های زیبای بولگاری نیز می باشد. آخرین عینک های آفتابی 2014 بولگاری  جواهرات خیره کننده ای دارد، عینک های طبی و آفتابی بولگاری طراحی اصیل و لوکسی دارند، آن ها زیبا و از سنگ های خیره کننده ساواروسکی (Swarovski ) و در بهترین بیان از سبک و زیبایی ساخته شده اند . طیف وسیعی از عینک های آفتاب و فریم های بولگاری با کلاس و دلفریبی کامل و با عدسی ها و فریم هایی با کیفیت بالا به نمایش گذاشته می شود. بولگاری با استفاده کردن از جواهرات تجلی یک برند پیشنهادی در موضوع زیبایی است.

جواهرات خیره کننده بولگاری یک جز تزیینی عینک های آفتابی بولگاری را می سازد.

در عینک های آفتابی ،فریم های firework از الگوی زیبایی ساخته شده اند. که روی هر دو دسته از عینک آفتابی  از الماس واقعی و طرح های منحصر به فرد استفاده کرده اند که خوشبختانه چاپ محدود فریم ها در رنگ های مشکی ، قهوه ای و tortoiseshell است، بنابراین رنگی که ترجیح می دهید را میتوانید در این فریم منحصر به فرد داشته باشید.

فریم های سفید و مشکی مرسوم به فریم های عینک کلاسیک هستند بنابراین انتخاب جامعی برای شما وجود دارد . محدوده عینک آفتابی بولگاری  ویژگی های برجسته ای دارند که  عبارتند از: مواد با کیفیت بالا، توجه به جزئیات دقیق و پر زحمت، معاصر بودن ، طراحی بدون نقص، استفاده از اشیای نفیس و منحصر به فرد که جواهرات تقریبا واقعی هستند.

بولگاری عنوان یک برند عینک را داراست که توسط ثبت سنجی و مراقبت از چشم حرفه ای قادر به تامین طرح های عینک در آزمایشگاه است

فروشگاه مالامال عرضه کننده عینک های بلگاری اورجینال

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت

WWW.MALAMAL.IR

مراجعه فرمایید

مشخصات محصول
کشور برند ایتالیا
رنگ عدسی قهوه ای
جنس عدسی شیشه
رنگ قاب مشکی
UV400 دارد
ضمانت دارد
مورد ضمانت رنگ قاب