۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک دیور مدل CD RGND

260,000 تومان

فروشگاه های اینترنتی معتبر و مجاز عینک، معروف ترین و جدیدترین مدل های عینک برند دیور را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب عرضه می کنند.

دیور یکی از خوش نام ترین و معروف ترین برند های دنیای عینک می باشد و به دلیل سبک طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد، طرفداران بسیاری دارد.

برند دیور در سال ۱۹۴۹ توسط طراح معروف فرانسوی تاسیس شده و تخصص آن طراحی محصولات مد زنانه می باشد.

عینک های برند دیور، طرح و مدل های بسیار متفاوت، فانتزی و خاصی دارند که جلوه شیک و جذابی به چهره شما داده و بدون اینکه فشاری بر صورت شما وارد کنند، بر چهره می نشینند.

فریم عینک های دیور بگونه ای می باشد که جهات مختلف چشمان را بطور کامل پوشش می دهند و انحنا و بیس آنها بصورتی می باشد که مانع نفوذ نور و اشعه های خورشید از کناره های فریم می شوند.

فریم عینک های دیور علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب و طراحی ظریفی که دارند، جنس مقاوم و انعطاف پذیری داشته و در صورت ضربه دیدن و یا افتادن دچار آسیب و خرابی نشده و از دوام بالایی برخوردارند.

عینک های دیور علاوه بر جنس مقاوم و مستحکمی که دارند، بسیار سبک بوده و در صورتی که مدت طولانی نیز مورد استفاده قرار گیرند، موجب خستگی و اذیت فرد نمی شوند.

اگر قصد آشنایی با دیگر خصوصیات ویژه و مناسب عینک های برند دیور را دارید می توانید از مطالب و مقالات دیگری که در این رابطه در فروشگاه اینترنتی مالامال قرار داده شده است دیدن نمایید.

جدیدترین مدل های برند دیور عرضه شده در سال ۲۰۱۶، با قیمت مناسب و ارزان و بصورت مستقیم، توسط فروشگاه مالامال فروشگاه تخصصی عینک و دیگر محصولات ارائه می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه می توانید به کانال تلگرام وبسایتمالامال مراجعه کنید.

 

جهت سفارش و تهیه ی انواع فریم طبی و عینک آفتابی به صورت خرید تکی از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

www.malamal.ir

 

 

مشخصات محصول
کشور برند ایتالیا
جنس عدسی شیشه
UV400 دارد
ضمانت دارد
مورد ضمانت رنگ قاب
برچسب های محصول