۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک دیور مدل CD206

246,000 تومان

فروشگاه های اینترنتی معتبر و مجاز عینک، معروف ترین و جدیدترین مدل های عینک برند دیور را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب عرضه می کنند.

دیور یکی از خوش نام ترین و معروف ترین برند های دنیای عینک می باشد و به دلیل سبک طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد، طرفداران بسیاری دارد.

برند دیور در سال ۱۹۴۹ توسط طراح معروف فرانسوی تاسیس شده و تخصص آن طراحی محصولات مد زنانه می باشد.

عینک های برند دیور، طرح و مدل های بسیار متفاوت، فانتزی و خاصی دارند که جلوه شیک و جذابی به چهره شما داده و بدون اینکه فشاری بر صورت شما وارد کنند، بر چهره می نشینند.

فریم عینک های دیور بگونه ای می باشد که جهات مختلف چشمان را بطور کامل پوشش می دهند و انحنا و بیس آنها بصورتی می باشد که مانع نفوذ نور و اشعه های خورشید از کناره های فریم می شوند.

فریم عینک های دیور علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب و طراحی ظریفی که دارند، جنس مقاوم و انعطاف پذیری داشته و در صورت ضربه دیدن و یا افتادن دچار آسیب و خرابی نشده و از دوام بالایی برخوردارند.

عینک های دیور علاوه بر جنس مقاوم و مستحکمی که دارند، بسیار سبک بوده و در صورتی که مدت طولانی نیز مورد استفاده قرار گیرند، موجب خستگی و اذیت فرد نمی شوند.

اگر قصد آشنایی با دیگر خصوصیات ویژه و مناسب عینک های برند دیور را دارید می توانید از مطالب و مقالات دیگری که در این رابطه در فروشگاه اینترنتی مالامال قرار داده شده است دیدن نمایید.

جدیدترین مدل های برند دیور عرضه شده در سال ۲۰۱۶، با قیمت مناسب و ارزان و بصورت مستقیم، توسط فروشگاه مالامال فروشگاه تخصصی عینک و دیگر محصولات ارائه می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه می توانید به کانال تلگرام وبسایتمالامال مراجعه کنید.

 

جهت سفارش و تهیه ی انواع فریم طبی و عینک آفتابی به صورت خرید تکی از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

www.malamal.ir