۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک لویی ویتون مدل LV 0657

278,000 تومان

سالهاست که از عینکهای آفتابی چه بصورت مد و یا جهت تامین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می­شود. چشم پزشکان معتقدند دلیل دیگری نیز برای استفاده از عینکهای آفتابی وجود دارد که آن هم تامین سلامت طولانی مدت چشمها در موقعیت­های مختلف است.
نتایج چندین مطالعه ده ساله اخیر نشان میدهد که ساعتها اقامت در شرایط آفتابی و بدون حفاظ کافی در مقابل چشم شانس بروز بیماریهای چشم را افزایش میدهد.
عینک آفتابی Louis vuitton، این مارک را همه می شناسید و با نام لاتین مخفف LV در فروشگاه ها دیده اید. عینك آفتابی لوییس ویتون یكی از معروف ترین و معتبرترین عینك آفتابی های مردانه و زنانه در دنیا می باشد كه جدیداً خوانندگان و هنرمندان بسیاری از آن استفاده می كنند. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد و همراه با کیف و دستمال اورجینال و یک سال گارانتی رنگ

عينك آفتابي لوييس ويتون و ساير عينك آفتابي هاي مارك و معروف موجود در بازار را مي توامنيد در فروشگاه عينك آفتابي خريد نماييد و آن را درب منزل دريافت كنيد.

عينك آفتابي زنانه بولگاري يكي از معروفترين و پرفروشترين عينكهاي زنانه اين كمپاني بزرگ ميباشد كه مطمئنا شما هم تا كنون اين عينك معروف را بر چشمان دوستان و آشنايان با كلاس خود ديده ايد 

بدون شك استفاده از عينكهاي ماركدار اورجينال علاوه بر اينكه از چشمان شما محافظت مي كند باعث زيبايي تحسين برانگيز چهره شما نيز خواهد شد.

مشخصات محصول
کشور برند ایتالیا
جنس عدسی شیشه
UV400 دارد
ضمانت دارد
مورد ضمانت رنگ قاب
برچسب های محصول