۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک پلیس مدل S1950

246,000 تومان

عینک های برند پلیس همواره جزء عینک های مطرح و محبوب دنیای جهانی عینک بوده اند. اما چگونه می توان دریافت عینکی که خریداری می شود اصل است یا تقلبی؟

امروزه عینک های تقلبی بسیاری در بازار عینک موجود بوده و با آرم ها و لوگو های برند های معروف و معتبر به فروش می رسند. اما به راستی این عینک ها اصل و استاندارد هستند؟

برای اینکه بفهمیم عینک برندی که می خریم اصل است یا غیر اصل و تقلبی، باید با خصوصیات یک عینک برند اصل آشنا باشیم.

عینک های پلیس اصل خصوصیات ویژه و منحصر به فردی دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

طراحی عینک های پلیس اصل بسیار اصولی و مهندسی شده صورت گرفته است. این عینک های بصورتی طراحی شده اند که با انواع چهره ها تناسب داشته و بدون ایجاد سایش و فشار اضافی بر روی صورت قرار می گیرند.

همچنین جنس عینک های پلیس ۲۰۱۵ اصل، تماما آلومینیوم بوده و در عین سبکی و انعطاف پذیری بالا، در برابر شکستگی و ضربه های گوناگون، مقاومت و دوام بالایی دارند.

خاصیت دیگری که اکثر عینک های پلیس اصل دارند عدسی های مقاوم، ضد خش و داشتن استاندارد UV می باشد.

عدسی عینک های پلیس اصل، اندازه مناسبی دارند که علاوه بر پوشش کامل زوایای مختلف چشم، از ورود نور و اشعه های خورشید از کناره های چشم جلوگیری می کنند.

همچنین استاندارد UV400 داشته و قادرند اشعه های مضر و خطرناک نور خورشید مانند اشعه فرابنفش را جذب خود کرده و از رسیدن آن به چشم ها ممانعت به عمل آورند.

برای خرید عمده و جزیی انواع مدل های عینک های برند نیز می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل کرده و از نحوه خرید و مزایای آن آگاهی یابید.

جهت خرید آنلاین انواع فریم طبی و عینک آفتابی از طریق لینک زیر وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

www.malamal.ir

 

 

برچسب های محصول