۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک پورشه مدل P8578

275,000 تومان

جدیدترین و متفاوت ترین عینک های مارک پورشه از طریق وبسایت های فروش اینترنتی معتبر، با قیمت مناسب و در تعداد عمده و جزیی قابل خرید می باشند.

پورشه یک کمپانی آلمانی است که حوزه اصلی فعالیت آن صنعت خودروسازی می باشد و طراحی و ساخت خودروهای اسپرت و لوکس را به عهده دارد.

کمپانی پورشه در سال ۱۹۳۱ میلادی توسط فردیناند پورشه در اشتوتگارت آلمان تاسیس شده و دفتر مرکزی آن نیز در این شهر قرار دارد.

کمپانی پورشه علاوه بر صنعت خودروسازی در زمینه مد و فشن نیز فعالیت می کند و امروزه طیف بسیار وسیعی از محصولات و کالاهای مد را طراحی و تولید می کند که از جمله آنها می توان به پوشاک، کفش و ساعت، عطر و ادکلن و جواهرآلات و عینک اشاره کرد.

عینک های پورشه طراحی بسیار جذاب و خاصی داشته و جلوه متفاوتی دارند و با انواع چهره ها و تیپ ها به خوبی ست می شوند.

عدسی عینک های آفتابی پورشه علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارند، حاوی استاندارد های پزشکی معتبر جهانی بوده و در برابر پرتو ها و اشعه های مضر نور خورشید از چشمان و سیستم بینایی شما محافظت می کنند.

عدسی این عینک های آفتابی دارای استاندارد UV400 بوده و قادر هستند پرتو های مضر و خطرناک نور خورشید را بطور کامل جذب خود کنند.

فریم عینک های پورشه اصل و استاندارد علاوه بر طراحی مناسب، کیفیت بالایی داشته و جنس مقاومی دارند که در برابر ضربه دچار آسیب و شکستگی نشده و استحکام بالایی دارند..

فروشگاه مالامال یکی از مراکز فروش اینترنتی عینک می باشد که جدیدترین و بروزترین مدل های عرضه شده در سال ۲۰۱۶ را بصورت مستقیم و در تعداد عمده و جزیی به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید عمده عینک ها نیز می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل کرده و از امتیازات ویژه و برجسته فروش عمده بهره مند شوید.

 

جهت سفارش و تهیه ی انواع فریم طبی و عینک آفتابی به صورت خرید تکی از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

WWW.MALAMAL.IR

 

 

 

 

مشخصات محصول
کشور برند ایتالیا
جنس عدسی شیشه
UV400 دارد
ضمانت دارد
مورد ضمانت رنگ قاب
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند