۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک گوچی مدل GG1047

248,000 تومان

مرکز پخش های مجاز و معتبر اینترنتی، بهترین و سبک ترین عینک های آفتابی و طبی مارک محبوب و خوش نام گوچی را بصورت مستقیم و در تعداد عمده و جزیی ارائه می کنند.

فروشگاه تخصصی مالامال، انواع عینک های آفتابی و طبی برند گوچی را بطور مستقیم و بی واسطه و با قیمت های ارزان و مناسب ارائه می کند.

عینک های برند گوچی عرضه شده توسط فروشگاه تخصصی مالامال، حاوی کیفیت بالایی بوده و فریم بسیار خوش استایل و جذابی دارند که از جنس مقاوم و انعطاف پذیری ساخته شده اند.

لنز عینک های آفتابی گوچی، علاوه بر ظاهر زیبا و جذابیت خاصی که دارند، دارای استاندارد معتبر UV400 بوده و توانایی جذب پرتو ها و نویز های مضر و خطرناک فرابنفش را بطور کامل دارا می باشند.

این لنز های آفتابی رنگ مناسبی داشته و میزان تیرگی آنها بصورتی نیست که در تشخیص طبیعی رنگ ها مشکلی به وجود آورده و موجب بروز مشکل در بینایی نمی شوند.

جهت آشنایی با دیگر ویژگی ها و مشخصات مثبت و مناسب عینک های برند گوچی می توانید از مطالب دیگری که در این رابطه در وبسایت تخصصی مالامال قرار داده شده است، دیدن کنید.

همچنین به منظور مشاهده و خرید آنلاین جدیدترین مدل های عینک برند گوچی می توانید به فروشگاه آنلاین وبسایت تخصصی مالامال ، مراجعه فرمایید.

 

جهت سفارش و تهیه ی انواع فریم طبی و عینک آفتابی به صورت خرید تکی از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

WWW.MALAMAL.IR

 

مشخصات محصول
کشور برند ایتالیا
جنس عدسی شیشه
UV400 دارد
ضمانت دارد
مورد ضمانت رنگ قاب
برچسب های محصول