۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک تامفورد مدل FT0493

245,000 تومان

تام فورد طراح مشهور مد و فشن در ۲۷ آگوست ۱۹۷۱ میلادی در ایالت تگزاس متولد شد. وی شهرت اولیه خود را به عنوان طراح در کمپانی گوچی بدست آورد و پس از آن با فیلمی به عنوان «یک مرد مجرد» وارد عرصه فیلم سازی شد.

تام فورد تحصیلات خود را در رشته معماری در مدرسه پارسون آغاز نمود و بعد از مدتی کوتاه به علت علاقه بیش از حد وی به مد و لباس وارد رشته طراحی لباس شد. البته تام پیش از ورود به رشته معماری در دانشگاه نیویورک در رشته تاریخ ثبت نام کرده بود که در آن رشته نیز بیش از یکسال نتوانست دوام بیاورد و خیلی زود تاریخ را نیز رها نمود.  وی در بازه سال های ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۴ میلادی در گوچی مشغول به کار بود تا اینکه در سال ۲۰۰۴ برند خود یعنی تام فورد را وارد بازار نمود. حضور ۱۴ ساله وی در کمپانی گوچی باعث رشد فروش و افزایش ارزش این برند تا مرز ۳ میلیارد دلار گردید.

بارها از تام فورد بابت اینکه چه چیزی باعث شد که تو به عرصه مد و فشن وارد شوی پرسیده شده است؛ و پاسخ وی این بوده است که مادر و مادر بزرگ وی بسیار شیک پوش بوده اند. و این موضوع باعث شد تا حس دوران کودکی خود را در طراحی های خود به نمایش بگذارد.

وی همچنین اولین فروشگاه خود را در سال ۲۰۰۷میلادی در شهر نیویورک افتتاح کرد. محصولات آرایشی و عطر و ادکلن های تام فورد از شهرت بالایی برخوردارند و با توجه به قیمت بالای این محصولات و لاکچری بودن آنان قشر خاصی از مردم از آن ها استفاده می کنن

برخی از مشخصات عینک های تام فورد عبارتند از: سبکی، راحتی و کیفیت بالای ساخت عینک. عینک های تام فورد اصل، جزء برند های معتبر و معروف عینک آفتابی می باشند که در فروشگاه اینترنتی مالامال موجود میباشد..

عینک های تام فورد اصل و مناسب، دارای عدسی های با کیفیتی می باشند که دارای خاصیت ضد اشعه ماورای بنفش می باشند.

همچنین عدسی های عینک های آفتابی تام فورد اصل، بصورتی هستند که می توانند تنها نورهای اضافی و مضر برای چشم ها را نابود کنند و نورهای معمولی و مناسب برای دید طبیعی فرد را نگه می دارند.

البته فریم عینک های آفتابی تام فورد نیز، طوری هستند که می توانند علاوه بر چشم ها، اطراف و کناره های چشم ها را نیز پوشش داده و از سوختن پوست نازک اطراف چشم ها نیز جلوگیری می کنند

عینک های تام فورد را از سایت:

WWW.MALAMAL.IR

تهیه نمایید.

عینک آفتابی مناسب باید واجد چند ویژگی باشد که از سوی انجمن اپتومتری آمریکا تعریف شده است:

۱) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
۲) به میزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
۳) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.
۴) شیشه ها باید خاکستری، مشکی ، سبز ، زرد یا قهوه ای باشند. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد

نحوه نگهداری عینک:

۱ – از قراردادن عینک در مکان‌های بسیار گرم (داخل اتومبیل) یا بسیار سرد اجتناب کنید.
۲– اسپری تمیز کننده عدسی باید به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار استفاده شود. (استفاده بیش از حد سبب از بین رفتن لایه ضد یووی می‌شود.)
۳ – هنگام تمیز کردن عدسی حتما از دستمال مخصوص استفاده کنید و  از آب دهان و ها کردن عدسی خودداری کنید زیرا مواد تشکیل دهنده بذاق دهان سبب از بین رفتن لایه‌های محافظ عدسی می‌شود