۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک شانل مدل CH5325

235,000 تومان

یکی از راحت ترین راه های خرید جدیدترین عینک های برند چنل بصورت عمده و تکی، مراجعه به وبسایت های فروش اینترنتی معتبر می باشد. برند چنل در ایران طرفداران بسیاری دارد.

چنل یک کمپانی کالای لوکس و مد است که در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط گابریل کوکو شنل تاسیس شده و در زمینه طراحی و تولید انواع کالا های لوکس مانند عینک، عطر، لوازم آرایشی، کیف و لباس فعالیت می کند.

عینک های برند چنل ظرافت بسیار بالایی در طراحی داشته و طرح و مدل های بسیار جذاب و متفاوتی بر روی فریم های خود ایجاد کرده است که توانسته طرفداران بسیاری را در سراسر جهان شیفته عینک های این برند بکند.

عینک های آفتابی برند چنل طرح و مدل های فراوانی داشته و طراحی بسیار مناسب و حرفه ای دارند که با انواع چهره ها به خوبی ست شده و زوایای مختلف چشم را پوشش می دهند.

عدسی عینک های آفتابی چنل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از جنس ضد خش و مقاومی ساخته شده اند. همچنین این عدسی های آفتابی از نوع UV400 بوده و قادر هستند پرتو ها و اشعه های مضر و خطرناک ماورای بنفش را بطور کامل جذب خود می کند.

اندازه این عدسی ها بگونه ای است که چشمان فرد را بطور کامل پوشش داده و همچنین از سوختگی پوست نازک اطراف چشم ها نیز ممانعت به عمل می آورد.

فریم عینک های مارک چنل، انحنا و بیس مناسبی دارند که به خوبی بر چهره فرد نشسته و از ورود نور و اشعه های خورشید از کناره های فریم نیز جلوگیری می کند.

برای تهیه انواع عینک های طبی و آفتابی برند چنل می توانید به فروشگاه اینترنتی مالامال مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی مالامال از جمله مراکز فروش اینترنتی عینک می باشد که انواع عینک های آفتابی و طبی را بصورت مستقیم و در تعداد عمده و جزیی به فروش می رساند.

تمامی عینک های فروشگاه مالامال بصورت کاملا مستقیم عرضه شده و در چرخه خرید و فروش آنها هیچ واسطه ای وجود ندارد که موجب می شود قیمت نهایی محصولات کاهش یابد.

به جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی تسهیلات فوق العاده خرید عمده اینترنتی، می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل کنید.

 

جهت سفارش و تهیه ی انواع فریم طبی و عینک آفتابی به صورت خرید تکی از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

www.malamal.ir