۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک شوپارد مدل sch185

236,000 تومان

مراکز پخش اینترنتی عینک، جدیدترین، متفاوت ترین و بروز ترین عینک های برند شوپارد را بصورت مستقیم و در تعداد عمده و تکی به فروش می رسانند.

شوپارد یک کمپانی سوئدی سازنده لوازم لوکس مد و فشن می باشد که در سال ۱۸۶۰میلادی توسط لویی اولیس شوپارد تاسیس شده و به فعالیت در این زمینه پرداخت.

برند شوپارد در ابتدا به طراحی و تولید ساعت های جیبی و زمان سنج پرداخت و بعد از آن در زمینه جواهرات نیز فعالیت کرد.

اولین ساعت های اسپرت با بند چرم از محصولات برند شوپارد بوده و در ادامه نیز این برند به طراحی و ساخت محصولات دیگری چون عینک روی آورد.

در سال ۱۹۹۹، شوپارد یکی از حامیان مالی جشنواره فیلم کن شده و بازیگرانی چون پنلوپه کروز از جواهرات این برند استفاده کرده اند.

عینک های برند شوپارد علاوه بر طرح و مدل های ساده و شیکی که دارند، مدل های نو و مدرنی نیز عرضه کرده اند که طرفداران خاص خود را دارد.

عینک های آتفابی برند شوپارد، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه های مختلف از مقاومت بالایی برخوردار است.

همچنین عدسی این عینک ها بگونه ای است که از نفوذ نور و اشعه های مضر خورشید جلوگیری کرده و پرتو های خطرناک ماورای بنفش را نیز بطور کامل جذب خود می کنند.

طراحی عینک های شوپارد اصل بصورتی است که جهات مختلف چشمان فرد را پوشش داده و همچنین به دلیل انحنا و قوس مناسبی که فریم آنها دارند، نور و اشعه های خورشید از کناره های فریم نیز نمی توانند وارد چشم ها بشوند.

برای تهیه جدیدترین و متنوع ترین عینک های آفتابی و طبی برند شوپارد می توانید به فروشگاه اینترنتی مالامال مراجعه نمایید.

مالامال یکی از نمایندگی های فروش اینترنتی عینک است که انواع عینک های آفتابی و طبی برند و مارک را بصورت عمده و تکی و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

جهت آشنایی با انواع مدل ها و طرح ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایای ویژه خرید عمده می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر با کارشناسان فروشگاه تماس حاصل کنید.

 

جهت سفارش و تهیه ی انواع فریم طبی و عینک آفتابی به صورت خرید تکی از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

WWW.MALAMAL.IR