۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک فندی مدل FF122

267,000 تومان

برخی از مرکز پخش های تخصصی عینک، شیک ترین و زیباترین عینک های طبی و آفتابی مارک فندی را بصورت عمده و تکی و با قیمت های ویژه عرضه می کنند.

عینک های آفتابی فندی، طرح و مدل های شیک، ظریف و خاصی دارند که جلوه متفاوت و زیبایی به چهره شما داده و به خوبی بر چهره می نشینند.

عینک های آفتابی فندی، لنز های زیبایی دارند که علاوه بر ضد خش و مقاوم بودن، دارای استاندارد های معتبر پزشکی بوده و علاوه بر فراهم آوردن دید مناسبی در شرایط آفتابی، مانع نفوذ اشعه های خطرناک ماورای بنفش به چشمانتان می شوند.

طراحی فریم عینک های آفتابی فندی بگونه ای می باشد که زوایای مختلف چشمان شما را پوشش داده و مانع از نفوذ نور و اشعه های خطرناک خورشیدی از کناره های عینک می شوند.

عینک های فندی همچنین بسیار سبک می باشند و در صورت قرار گرفتن بر چهره نیز، فشار و سایشی به وجود نیاورده و موجب خستگی و اذیت شما نمی شوند.

کسانی که قصد خرید عینک در تعداد عمده را دارند می توانند از طریق پل های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل کرده و از تخفیف های ویژه خرید عمده نیز بهره مند بشوند.

جهت مشاهده و خرید آنلاین انواع عینک ها نیز می توان به فروشگاه آنلاین مالامال ، مراجعه کرد.

 

جهت سفارش و تهیه ی انواع فریم طبی و عینک آفتابی به صورت خرید تکی از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

www.malamal.ir

 

مشخصات محصول
کشور برند ایتالیا
جنس عدسی شیشه
UV400 دارد
ضمانت دارد
مورد ضمانت رنگ قاب