۰۲۱-۸۸۴۴۳۸۳۳

به علت استقبال هموطنان عزیز کلیه فروش از طریق اینستاگرام صورت میگیرد

ورود به اینستاگرام

عینک پورشه مدل P8562

265,000 تومان

جدیدترین و متفاوت ترین عینک های مارک پورشه از طریق وبسایت های فروش اینترنتی معتبر، با قیمت مناسب و در تعداد عمده و جزیی قابل خرید می باشند.

پورشه یک کمپانی آلمانی است که حوزه اصلی فعالیت آن صنعت خودروسازی می باشد و طراحی و ساخت خودروهای اسپرت و لوکس را به عهده دارد.

کمپانی پورشه در سال ۱۹۳۱ میلادی توسط فردیناند پورشه در اشتوتگارت آلمان تاسیس شده و دفتر مرکزی آن نیز در این شهر قرار دارد.

کمپانی پورشه علاوه بر صنعت خودروسازی در زمینه مد و فشن نیز فعالیت می کند و امروزه طیف بسیار وسیعی از محصولات و کالاهای مد را طراحی و تولید می کند که از جمله آنها می توان به پوشاک، کفش و ساعت، عطر و ادکلن و جواهرآلات و عینک اشاره کرد.

عینک های پورشه طراحی بسیار جذاب و خاصی داشته و جلوه متفاوتی دارند و با انواع چهره ها و تیپ ها به خوبی ست می شوند.

عدسی عینک های آفتابی پورشه علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارند، حاوی استاندارد های پزشکی معتبر جهانی بوده و در برابر پرتو ها و اشعه های مضر نور خورشید از چشمان و سیستم بینایی شما محافظت می کنند.

عدسی این عینک های آفتابی دارای استاندارد UV400 بوده و قادر هستند پرتو های مضر و خطرناک نور خورشید را بطور کامل جذب خود کنند.

فریم عینک های پورشه اصل و استاندارد علاوه بر طراحی مناسب، کیفیت بالایی داشته و جنس مقاومی دارند که در برابر ضربه دچار آسیب و شکستگی نشده و استحکام بالایی دارند..

فروشگاه مالامال یکی از مراکز فروش اینترنتی عینک می باشد که جدیدترین و بروزترین مدل های عرضه شده در سال ۲۰۱۶ را بصورت مستقیم و در تعداد عمده و جزیی به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید عمده عینک ها نیز می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل کرده و از امتیازات ویژه و برجسته فروش عمده بهره مند شوید.

 

جهت سفارش و تهیه ی انواع فریم طبی و عینک آفتابی به صورت خرید تکی از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه اینترنتی مالامال شوید

WWW.MALAMAL.IR